Hanami 花見

به جای افسوس برای باد، تَرکِه‌ای به من دِه نگاهبان شکوفه شوم!

Hanami 花見

به جای افسوس برای باد، تَرکِه‌ای به من دِه نگاهبان شکوفه شوم!

Hanami 花見

Hanami is a long-standing Japanese tradition of welcoming spring. Also known as the “cherry blossom festival,” this annual celebration is about appreciating the temporal beauty of nature. People gather under blooming cherry blossoms for food, drink, songs, companionship and the beauty of sakura
هانا ( 花) در لغت به معنای گل و می (見) به معنای دیدن و تماشا کردن است. لغت هانامی در کل به رسم دیدن شکوفه‌های گیلاس گفته می‌شود.

پ.ن:‌ این وبلاگ را در ادامه‌ی ساکورا می‌نویسم.
پ.ن‌: تصویر از انیمیشن افسانه‌ی پرنسس کاگویا (این کتاب با نام «دختری از ماه» به فارسی ترجمه شده) است.

Saishin no kiji
Chosha 著者
Mainichi rinku 毎日 リンク

قلبم درد میکنه

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۴:۵۲ ب.ظ

واقعا حس میکنم استرس و دردی که دارم واسه همه و خودم آخرش خلم میکنه. اگه همین الان خل نباشم. میخوام فرار کنم از همه اش. میخوام همه چی رو درست کنم. اما نمیشه. هیچی دقیقا هیچی دست من نیست و من بدتر حس میکنم دارم ناشکری میکنم و وجدانم درد میگیره و سنگین تر و خسته تر از قبل هم میشم. برای هیچکس. نه برای ن. نه برای غ. نه برای خاله. نه برای خودم و نه برای هیچکس.

 اصرار میکنن که بیا اینجا کار کن و واقعا اینجا تمرکز ندارم و کارم پیش نمیره و بیشتر خروار خروار نگرانی رو قلبم تلنبار میشه از شنیده ها. خیلی گرفته ام و کاری ازم برنمیاد و حالم بهم میخوره از خودم و وجدانم درد میکنه و دلم میخواد برم تو خونه خودم رو حبس کنم. حالا که نمیشه فرار کرد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۲۰
ハル

نظرات (۱)

۲۰ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۷:۵۵ کـــوالـای خستــــــه

سلام عزیز وقتت بخیر 😊👋🩷

یه ایده ای دارم ! چطوره با یه فردی صحبت کنی و باهاش هم صحبت بشی تا بهت راه حل بده ! و خوب نیازم نیست به کسی درباره اش  بگی و عین یه مخفی گاه بهش نگاه کن ! * می تونی با مشاور صحبت کنی و خیلی از مردم این روز ها مراجعه می کنن و نتیجه ی بهتری تو عمل و زندگی شون دیدن ! * 

پاسخ:
سلام. ممنون.
آره حتما این کار رو میکنم. ولی بیشتر ترجیح میدم راهی برای حل شدن نگرانیها پیدا بشه و چون خیلیهاش از کنترل من خارجه شاید تنها کاری که میشه کرد امیدوار بودنه. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی